معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

19 شهریور 1403 دوشنبه
  • تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 12:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 112
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران کسب رتبه اول جوانی جمعیت را به دست آورد

در بررسی عملکرد اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال 1402 دانشگاه های علوم پزشکی کشور در وزارت بهداشت، با عنوان کارنامه جوانی جمعیت، شاخص های عملکردی کمیته درمان و مراقبت معاونت درمان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در بین تمامی معاونت های درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، در بررسی عملکرد اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال 1402 دانشگاه های علوم پزشکی کشور توسط وزارت بهداشت، تحت عنوان کارنامه جوانی جمعیت، شاخص های عملکردی کمیته درمان و مراقبت معاونت درمان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در بین تمامی معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور شده است.
این ارزیابی بر اساس خوداظهاری انجام شده توسط دانشگاه ها و بررسی کارشناسی مستندات ارسالی توسط دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور صورت گرفته است. گفتنی است در این رویداد، عملکرد شصت و سه دانشگاه علوم پزشکی کشور بررسی شده، که در این بین دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به کسب نمره 83 از 100 و کسب رتبه دوم کشور شده است.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی,ویژه دانشگاه,اخبار معاونت درمان,اخبار اداره مامایی
  • کد خبر : 273070
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی